بالاخره مدارس شروع شد و آقا طاها به
کلاس, سوم رفت. یک سال بزرگتر، انگار همین دیروز بود که به سختی به کلاس اول رفت، خدا را شکر الان راحتتر با این موضوع کنار آمده و راحتتر به مدرسه رفت و دیگر دغدغه و ترس دوری از ما را ندارد.
مدرسه او همان مدرسه سابق است و معلم ایشان یکی از دوستان خیلی خوب و سابق اینجانب به نام مصطفی نامداری است که آقا طاها بارها با ایشان برخورد داشته است .
دکتر سید محسن هاشمی...
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 3:51