آقا طاها در ادامه رفتن به ورزش، همچنان به باشگاه آل یاسین می رود و خدا را شکر توانسته است خود را با شرایط جدید وفق بدهد. اما جدیدا مشکلی برای او پیش آمد که مقداری نرفتنش جدی شد.
ماجرا از باز کردن نود درجه پا آغاز می شد که استاد ایشان در این عرصه سخت گیری می کرد که منجر به درد زیاد در پا می شود که انصافا حق با آقا طاها می باشد و این درد زیادی دارد. بگونه ای که راه رفتن برای او سخت شده بود و حتی بین پاهایش کبود شده بود که مجبور شد دو جلسه غیبت کند.
بعد هم با اکراه به کلاس رفت و اصرار دارد که به کلاس معلم خویش برود. اما فعلا چاره ای نیست و باید به همین کلاس برود. و با وساطت و صحبت کردن با مربی ورزشی مقرر شده است که تا اطلاع ثانوی همین ورزش را ادامه دهد.
البته با یکی از دوستان مشورت کرده و ایشان با توجه به اندام آقا طاها؟ پیشنهاد کلاس وزنه برداری را دادند که زیر نظر مربی حرفه ای به صورت تخصصی ادامه دهند.
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103