حدود 4 ساعت با همدیگر به سطح شهر رفتم، سوار مترو شدیم، پاساژها را گشته و خرید کردیم، با یکدیگر شام خورده و حسابی قدم زدیم.
امروز واقعا برای من روز خوبی بود.
خدایا شکرت
دکتر سید محسن هاشمی...ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116