من در بهترین مدرسه استان فارس درس میخوانم
من در سال های اول دوم سوم و پنجم خیلی معلم های خوبی داشتم
فکر کنم الان دارید فکر میکنید چرا من کلاس چهارم را نگفتم
برای اینکه معلم کلاس چهارم من خیلی سخت گیر بود نه اونجوری که فکر می کنید بدتر از بدتر ![]()
ما برای اینکه مدرسه مان زودتر تمام شود معلمم در روز دو الا سه تا امتحان میگیرد![]()
![]()
ولی با همه ی این سختی ها من به پدرم افتخار میکنم که من را در همچین مدرسه ای ثبت نام کرده است![]()
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110