اما در قسمت دوم تابستان آقا طاها یک مسافرت حدود یک ماهه رفتند. ایشان به همراه ما به قم سفر کرد که پس از گذشت 4 روز، من به علت فوت عمو مجبور شدم سریع به شیراز و سپس به لامرد سفر کنم. از اینرو آقا طاها با مادر عزیزش در قم ماندند که پس از 5 روز با خودروی خویش راهی اقلید شدند، حدود 5 روز نیز در اقلید ماندند و سپس به شیراز آمدند بعد از 10 روز ماندن در شیراز، دوباره راهی اقلید شدند و 7 روز نیز در اقلید ماندند و سپس به شیراز آمدند.
در این مدت آقا طاها به همراه دوست خودش آقا محمد بود و تمامی این یکماه با یکدیگر مشغول بازی بودند که حسابی به آنها خوش گذشت، یکبار نیز با هم راهی استخر ایثار قم شدیم و در آنجا به آب بازی پرداخیتم.
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: تعطیلات, نویسنده: بازدید: 94