بالاخره مدارس تمام شد و آقا طاها از کلاس اول فارغ التحصیل شد. نمرات ایشان خیلی خوب بود و معلم از ایشان رضایت داشت. خدا را شکر مدرسه شاکرین یک مدرسه عالی است و اکنون ایشان در پایه دوم نیز در همین مدرسه ثبت نام شده است.
هر چند آقا طاها هنوز یک ترس کمی از مدرسه و تنها رفتن دارد، اما هرگاه رفته است، به جمع مدرسه عادت کرده است. برای مثال برنامه استخر را دوست نداشت و با تاکیدات زیاد ما راهی این برنامه شد اما در بازگشت کاملا اعلام رضایت داشت.
+
نوشته شده در چهارشنبه سوم خرداد ۱۳۹۶ساعت 18:33  توسط سید طاها هاشمی
|
دکتر سید محسن هاشمی...
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 3:27