کمی ترس

خرید بک لینک
آآقا طاها از کوچکی مقداری از تنهایی می ترسیدند و سعی می کردند که بدون ما جایی نروند. یک حس بد بینی و ترس از دیگران که خیلی بد بوده و هم ایشان و هم ما رو اذیت می کرد. این حس گاهی اوقات به شدت مشکل ساز می شد که نمونه هایی از آن در این سایت به عرض رسید.

اما خدا را شکر با کمک مدرسه و خصوصا معلم خوب ایشان در کلاس اول و آقای تعبدی به عنوان ناظم مدرسه یک الفتی با مدرسه برقرار کرده اند که بسیار به ما و آقا طاها کمک کرده است.

البته گاهی ترس هم دارند که بعضا شاهد آن هستیم. برای مثال در روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت برنامه استخر داشتند که آقا طاها دو دل بودند که بروند یا نه. اما دل را به دریا زدند و رفتند که نتیجه آن یک رضایت عالی از استخر رفتن از طرف مدرسه بود.

+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 6:49  توسط سید طاها هاشمی |
دکتر سید محسن هاشمی...

ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 3:27

صفحه بندی