اما خدا را شکر با کمک مدرسه و خصوصا معلم خوب ایشان در کلاس اول و آقای تعبدی به عنوان ناظم مدرسه یک الفتی با مدرسه برقرار کرده اند که بسیار به ما و آقا طاها کمک کرده است.
البته گاهی ترس هم دارند که بعضا شاهد آن هستیم. برای مثال در روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت برنامه استخر داشتند که آقا طاها دو دل بودند که بروند یا نه. اما دل را به دریا زدند و رفتند که نتیجه آن یک رضایت عالی از استخر رفتن از طرف مدرسه بود.
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111