آقا
طاها علاقه زیادی به
رانندگی دارد، از اینرو بر آن شدیم که به او رانندگی یاد بدهم. از اینرو در یک روز جمعه و در شب و در جاده پر پیچ و خم جدید شهرک سعدی شیراز به زیباشهر، او را پشت فرمان نشاندم که در کمال تعجب بسیار خوب رانندگی کرد، فقط یکبار ماشین زیر پای او خاموش شد و اگر مشکل رسیدن راحت پایش پشت فرمان نبود، خیلی راحت می توانست کل مسیر را بیاید.
خودش خیلی ذوق می کرد که توانسته است حدود 500 متر رانندگی کند و آنهم با این اعتماد به نفس بالا و راحتی در کنترل ماشین. کلی هم سن و سال افراد مختلف را می پرسید که کی رانندگی یاد گرفته اند و او الان در سن 9 سالگی رانندگی می کند.
دکتر سید محسن هاشمی...
ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت: 0:44