اولین رانندگی آقا طاها

خرید بک لینک
آقا طاها علاقه زیادی به رانندگی دارد، از اینرو بر آن شدیم که به او رانندگی یاد بدهم. از اینرو در یک روز جمعه و در شب و در جاده پر پیچ و خم جدید شهرک سعدی شیراز به زیباشهر، او را پشت فرمان نشاندم که در کمال تعجب بسیار خوب رانندگی کرد، فقط یکبار ماشین زیر پای او خاموش شد و اگر مشکل رسیدن راحت پایش پشت فرمان نبود، خیلی راحت می توانست کل مسیر را بیاید.

خودش خیلی ذوق می کرد که توانسته است حدود 500 متر رانندگی کند و آنهم با این اعتماد به نفس بالا و راحتی در کنترل ماشین. کلی هم سن و سال افراد مختلف را می پرسید که کی رانندگی یاد گرفته اند و او الان در سن 9 سالگی رانندگی می کند.

دکتر سید محسن هاشمی...

ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت: 0:44

صفحه بندی