باز هم مسافرت و باز هم نیش زنبور

خرید بک لینک
روز شنبه بعد از دو روز مسافرت به شهر لامرد و حضور در گرمای بالای 50 درجه آنجا که خدا را شکر با صبر و حوصله مثال زدنی آقا طاها که همیشه از گرما شاکی است، همراه بود. راهی شهر سپیدان شدیم. شهری خوش و آب هوا که واقعا در آنجا به عمق گرمای لامرد پی بردیم.

در آنجا آقا طاها حسابی بازی کرد و خوش گذراند. اما طبق معمول در موقع بازگشت یک زنبور کف دست او را نیش زد و اکنون با گذشت 12 ساعت از آن، آن دست ورم کرده و کاملا مشخص است.

نمی دونیم این چه حکمتی است که آقا طاها باید میزبان نیش زنبورها باشد؟

+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 11:24  توسط سید طاها هاشمی |
دکتر سید محسن هاشمی...

ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 3:27

صفحه بندی